sobota, 5 listopada 2016

Perfekcyjny moondrive box - Unboxing

To już czwarty, a w mojej kolekcji trzeci, box od wydawnictwa Moondrive. Tym razem jest to box perfekcyjny, a w nim książka autorki słynącej z serii Pretty Little Liars, a mianowicie Sary Shepard. 

Zapraszam do unboxingu pudełka, w którym oprócz tej książki można znaleźć mnóstwo cudownych gadżetów.









O ile wyśniony box przyszedł do mnie w nędznym stanie, tak ten był już świetnie zabezpieczony, przez co pudełko zostało w nienaruszonym stanie, co jest wielkim plusem nie tylko dla przewożącego tę przesyłkę kuriera, ale także dla wydawnictwa za odpowiednie przygotowanie przesyłki do wysłania.
Na szczęście jeszcze w żadnym przypadku nie zdarzyło mi się, żeby zawartość przesyłki przyszła uszkodzona, chociaż wewnątrz były najróżniejsze delikatne przedmioty.









 

To w takim razie pora zajrzeć do wnętrza tego przepysznie wyglądającego pudełka:




Wszystkie przedmioty zostały utrzymane w przesłodkim klimacie i właśnie to w boxach od moondrive mi się bardzo podoba - nie ma rzeczy, które nie pasowałaby do całości.


To kolejny box, w którym oprócz typowych gadżetów możemy znaleźć jakąś przekąskę, w tym przypadku jest to lizak, który z pewnością może nam umilić czytanie książki, jak i osłodzić chłodne, jesienne i pełne deszczu dni.




Kolejną rzeczą są zakładki i po rz kolejny są one aż dwie, co wydaje mi się dość irracjonalne, chociaż w sumie zawsze można jedną z nich podarować komuś bliskiemu.























No i oczywiście znak charakterystyczny, czyli magnesy w kształcie dymków z cytatami z książki. Można było też tu znaleźć kolorystycznie wpasowujące się w całość ołówki z napisami "Read books" o "Write secrets".






<-- "Ten chłopak ma        wszystko oprócz serca."






     "Read books" -->
"Write secrets"









Dostaliśmy też bon na darmowego jednego z trzech e-booków i naklejkę ze słodką babeczką, która była motywem przewodnim tego boxa.






E-booki:
  •  "Szeptem"
  • "7 razy dziś"
  • "Klątwa tygrysa"

Oprócz tego w boxie znalazła się również podkładka pod myszkę z napisem "Perfekcyjna". 



Nie myślcie, że to koniec gadżetów, bo jest jeszcze śliczny kubek termiczny, który właściwie rozwiał moje wątpliwości co do kupna tego boxa. 



I na koniec została książka "Perfekcyjne" Sary Shepard, której, gdyby nie ten box, pewnie bym nie kupiła. Cieszę się jednak, że będę miała okazję zapoznać się z twórczością tej autorki, bo do tej pory nie miałam na to okazji.

 Tak jak po przednio już wspominałam, chociaż na początku cena 59zł wydawała mi się wysoka, myślę że jest adekwatna do tego, co możemy znaleźć w środku, bo wnętrze jest naprawdę bogate w wiele najróżniejszych gadżetów.




A jak Wam podoba się ten box? Ktoś z Was również go posiada? A może kupujecie takie boxy z jeszcze innych stron?

7 komentarzy:

  1. Naprawdę piękny i słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, całkiem fajny. :D Kubek, zakładki i ołówki wspaniałe, ale koteczek i tak najlepszy. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten box jest świetny! :) Chociaż sama go nie kupię to lubię popatrzeć na te wszystkie gadżety. Chyba z tego wszystkiego najbardziej podoba mi się ten kubek termiczny. Co do autorki to czytałam tylko pierwszą część Pretty Little Liars i mam w planach kolejne części bo książka mi się podobała. Masz ślicznego kota :)
    Pozdrawiam i obserwuję!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale uroczy ten box *.* ^^
    Kubek jest najlepszy, chcę taaki! :D
    O książce do tej pory nie słyszałam. :)
    Box świetny, chociaż trochę za dużo różu jak na mój gust. ;)
    Aaa no i kotek śliczny! :P
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten BOX bardzo mi się podoba :) Zwłaszcza ten kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudowny kot ! <3
    Uwielbiam relacje blogerów z otwierania boxów :) Ten wydaje się rzeczywiście wart swojej ceny i zawartość jest bardzo interesująca,ale książka w ogóle mnie nie przekonuje. Zakładki są świetne! A właściwie napisy na nich, bardzo motywujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow super box. <33 Planowałam jego zakup, ale jakoś mi nie było po drodze...
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń