środa, 17 sierpnia 2016

PIERWSZY BOOK TOUR




Razem z Wydawnictwem Dolnośląskim organizuję pierwszy Book Tour dla blogerów na moim blogu z okazji trzecich urodzin mojego bloga. Książką, która będzie aż do czerwca 2017 roku rozsyłana po Polsce będzie "Paragraf 5" Kristen Simmons, który tak bardzo mi się spodobał, że nie mogłam się tym nie podzielić z innymi.
 Do tej akcji potrzebuję minimum dziesięciu blogerów, których wybiorę spośród Waszych zgłoszeń. Pod uwagę będę brała różne czynniki, ale przede wszystkim wiarygodność Waszego bloga. Chętnie przyjmę kogoś, kto ma jakiś staż i zaufanie niż dopiero raczkującą osobę, do której nie miałabym stu procentowej pewności. Przede wszystkim liczę na Waszą uczciwość, bo tylko wtedy takie akcje będą mogły odbywać się częściej.

LINK DO OPISU I RECENZJI KSIĄŻKI -> KLIK

REGULAMIN AKCJI BOOK TOUR:
1) Organizatorem jestem ja - autorka bloga Książki, recenzje, czytelnicy, a sponsorem książki jest Wydawnictwo Dolnośląskie
2) BOOK TOUR polega na przekazywaniu sobie książki, w tym przypadku "Paragrafu 5" Kristen Simmons do kolejnych osób biorących udział w akcji. Każdy bloger ma obowiązek przesłać książkę do jednej, kolejnej osoby na własny koszt przesyłką poleconą, aby książka nie zaginęła w czasie transportu. Na końcu książka z powrotem wraca do mnie.
3) Każdy uczestnik ma wyznaczony czas (3 lub 4 tygodnie w zależności od ilości zgłoszonych osób) na przeczytanie książki oraz dodanie jej recenzji na swoim blogu wraz z linkiem do tego posta.
4)  Uczestnik może dowolnie zaznaczać ulubione fragmenty w książce za pomocą zakreślaczy, zakładek, cienkopisów itp. Może również dodawać na stronach własne myśli, a na końcu może pozostawić po sobie ślad w postaci adresu swojego bloga. Książka jednak ma pozostać czytelna dla pozostałych uczestników akcji, to jest zakreślanie wyrazów w sposób uniemożliwiający ich przeczytaniu, wyrywanie kartek itp.
5) Proszę o zgłoszenie wszystkich zainteresowanych pod tym postem, podając swoje imię, link do bloga oraz adres e-mail.
6) Każdy uczestnik zobowiązuje się do podania mi swojego adresu do wysyłki, który zostanie przeze mnie ujawniony tylko osobie, która będzie miała dostarczyć kolejnemu uczestnikowi książkę.
7) Po zakończeniu akcji na moim blogu zostanie zamieszczone podsumowanie. 
8) Liczę na uczciwość każdego z uczestników, w innym przypadku taka akcja prawdopodobnie nie będzie miała już miejsca w przyszłości na moim blogu.
9) Przewiduję 10 miejsc dla uczestników akcji, jednak w razie, gdyby zgłosiło się Was o jedną/dwie osoby więcej, być może dołączę również te osoby.
10) Akcja rozpoczyna się 5 września, a każda osoba zostanie poinformowana o czasie, w jakim musi przesłać książkę kolejnej osobie.
11) Na zgłoszenia czekam do dnia 28 sierpnia 2016. Listę osób przyjętych ogłoszę 31 sierpnia 2016.

Mam nadzieję, że ten pomysł Wam się podoba i chętnie weźmiecie w nim udział. Zamieszczajcie na swoich blogach banner do tej akcji. Im więcej osób będzie chętnych, tym większa szansa na powtórzenie tej akcji w przyszłości.

25 komentarzy:

  1. Nie jestem do końca przekonana do tej powieści:/ Ale jeszcze się zastanowię.
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc sama nie czytam raczej książek z tego gatunku, ale ta tak bardzo mnie urzekła, że od razu gdy tylko wyszła, sięgnęłam po drugą część :)

      Usuń
  2. Przeczytałam opis książki i wydaje się w porządku. Tematyka taka, jaką lubię :)
    Zgłaszam się! Mam na imię Dominika, a mój blog to booksofsouls.blogspot.com. E-mail: d-jachimowska@wp :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam wziąć udział w takiej akcji, a że "Paragraf 5" przeczytać już od dawna jest na mojej liście "do przeczytania"... nie pozostaje mi nic innego jak zgłosić się. :)
    Mam na imię Paulina, a mój blog to regalnapoddaszu.blogspot.com. Mail: paulina.violin2007@gmail.com :)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za powodzenie akcji ;) no i wszystkiego naj z okazji 3 urodzin bloga!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co prawda blog ma urodziny dopiero 30 sierpnia, to i tak bardzo się cieszę, że udało mi się tak długo wytrwać i mam nadzieję, że będzie mi dane prowadzić go co najmniej jeszcze raz tyle :)

      Usuń
    2. I tego Ci życzę!!! :)

      Usuń
  4. Tak tak! Książka bardzo w moim typie.
    Oczywiście zgłaszam sie :)
    Mam na imię Weronika- blog to http://fanofbooks7.blogspot.com, a e-mail to mkweronika@gmail.com
    3 lata w blogosferze... Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Mam na imię Milena, ale wolę mój pseudnim - StomWind.
    Mój blog: cudowneksiazki.blogspot.com
    E-mail: stormwind137@gmail.com
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie nie miałam jakoś w planach przeczytania tej książki... ale spróbuję! :D
    Na imię mam Patrycja, jednak wolę Meredith... ;)
    Blog: http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/
    E-mail: patty050898@gmail.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do odważnych świat należy, więc się zgłaszam :)
    Na imię mam Dominika ;)
    Blog: http://czytelniadominiki.blogspot.com/
    Mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym jej już nie czytala, to bym wzięła udział.
    Gorąco polecam tą książke!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się nad zgłoszeniem, ale to zupełnie nie książka dla mnie, więc może innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Book Tour- y :) Sama również je organizuję :)
    Chętnie wezmę udział gdyż mam chęć poznać tę książkę :)
    Mój blog to: aleksandrowemysli.blogspot.com
    proszę o kontakt przez formularz w bocznym pasku bloga.
    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książkę już mam, więc tym razem spasuje, ale życzę udanej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety już w zbyt wielu biorę udział, więc tym razem podziękuję...
    Ale może innym razem się mi uda :)) A wam życzę udanego booktouru!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zorganizowania akcji! Niestety udziału nie biorę, ale udostępnię informację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Udostępniłam na fp - Book Tour Polska, więc pewnie ktoś się jeszcze skusi :)

    Mój blog: http://matkapuchatka.blogspot.com/
    Imię: Marzena
    E-mail: puchatka85(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się taki pomysł przekazywania sobie książki, wolałabym mieć ją na własność dla siebie :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się z chęcią :) Nie słyszałam o tej książce, ale zaczynam się wciągać w dystopie :D
    Blog: http://bohater-fikcyjny.blogspot.com/
    Imię: Sandra
    E-mail: cicercumcaulee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jest jeszcze miejsce?
    jeśli tak to ja chętnie
    Poligon Domowy - Kaśka
    www.poligon-domowy.blogspot.com
    sprezentuj(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wybieram osób według kolejności dodania zgłoszenia, więc nie ma co się martwić, nawet jeśli będzie już zgłoszonych tych 10 osób :)

      Usuń
  18. Dziękuje za zaproszenie, ale książka kompletnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł, zastanowię się. Super blog, ciekawie piszesz :)
    Obserwuję,
    http://wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń