czwartek, 31 grudnia 2015

Postanowienia noworoczne BOOK TAG

Dzisiaj, z racji tego, że kończy się rok 2015 i zaczyna 2016, przychodzę do Was z TAGiem książkowym dotyczącym postanowień noworocznych. Znalazłam ten TAG na blogu Let's read books i choć nie zostałam do niego nominowana (co prawda autorka tego bloga nominowała każdego, kto chce go wykonać) to oczywiście nie mogło go zabraknąć na moim blogu (przecież wiecie, jak bardzo uwielbiam TAGi).






1.Autor, którego książkę chciałabyś przeczytać w 2016 roku (którego książki jeszcze nie czytałaś).

Chciałabym w końcu zabrać się za książki Lauren Oliver, zwłaszcza, że "Delirium" czeka już u mnie na półce od dłuższego czasu. 



2.Książka, którą chciałabyś przeczytać.

Jest bardzo wiele książek, które chciałabym przeczytać w 2016 roku. Na pewno chcę nadrobić wszystkie zaległości w książkach u mnie w biblioteczce. Nie chcę was tutaj zarzucać milionami tytułów, za które chcę się zabrać, ale jedną z nich są "Zbuntowani".




3.Klasyka, którą chciałabyś przeczytać.

Na ogół nie czytam klasyków i w sumie nie zamierzam przeczytać żadnych w roku 2016, poza lekturami szkolnymi.

4.Książka, którą chciałabyś przeczytać jeszcze raz.

Jest jeszcze tyle bardzo ciekawych książek (i tak mało czasu), że dopóki mam jeszcze sporo nieprzeczytanych książek, które czekają u mnie na półce, nie zamierzam czytać którejś z przeczytanych już książek jeszcze raz.

5.Książka, którą masz od długiego czasu i chcesz ją przeczytać.

Jest to książka, którą kupiłam sama nie wiem czemu, bo nie ciekawi mnie aż tak bardzo i z tego co pamiętam, to wtedy kiedy kupowałam ją, także nie była to książka z MUST HAVE, ale była to książka używana w dość atrakcyjnej cenie, dlatego myślę, że w końcu uda mi się ją przeczytać, a chodzi o "Niemożliwe" Nancy Werlin.


6.Duża książka, którą chciałabyś przeczytać.

"Przed świtem" Stephanie Meyer. Mam zamiar w końcu skończyć czytanie tej serii, ale boję się za nią zabrać, bo wiem, że autorka "Zmierzchu" nie szczędzi opisów, a jej książek, przynajmniej mi, nie czyta się super szybko. Może w wakacje znajdę czas i chęci na przeczytanie tej książki.





7.Autor, którego już wcześniej czytałaś i chcesz przeczytać więcej.

Zdecydowanie Kiera Cass, Becca Fitzpatrick i L.A. Weatherly, niestety z tego co wiem, dwie ostatnie autorki na razie nie wydają w Polsce żadnej więcej książki, więc pozostaje mi dokończenie "Selekcji" Kiery Cass.

8.Książka, którą dostałaś na święta i chcesz ją przeczytać.

"Podaruj mi miłość", którą już zaczęłam czytać, a także "Hopeless", które myślę, że też w najbliższym czasie przeczytam oraz "Dar Julii", za który się zabiorę dopiero po przeczytaniu "Sekretu Julii".


9.Seria, którą chcesz przeczytać (zacząć i skończyć).

Bardzo ciekawi mnie "Trylogia Czasu" Kerstin Gier, a nie miałam okazji jeszcze przeczytać żadnej z jej części, ale jak na razie nie zamierzam jej kupować, z racji tego, że muszę przeczytać książki z mojej biblioteczki. 

10.Seria, którą chcesz skończyć (którą już zaczęłaś).

Bardzo ciekawią mnie dalsze losy uczniów Akademii Cimeria, dlatego sięgnę po "Zbuntowanych" C.J. Daugherty i jeśli będę miała okazję to również po "Niezłomnych". Jeśli tylko zdobędę dalsze części "Selekcji" Kiery Cass, to coś czuję, że dwa tomy, wraz z dodatkami i z ostatnią częścią, jeśli wyjdzie już w Polsce, przeczytam w kilka dni.

11. Bierzesz udział w czytelniczych wyzwaniach? Jeśli tak, to ile książek chcesz przeczytać w 2016 roku?

Nigdy nie brałam udziału w takich wyzwaniach, ale tym razem ustaliłam już listę, na której jest 16 wyznaczników, a co za tym idzie chcę przeczytać minimum 16 książek, oczywiście mam nadzieję, że uda mi się przeczytać dużo dużo więcej, jeśli dam radę, to listę z moim wyzwaniem czytelniczym dodam już jutro na bloga. 

12.Jakieś inne wyzwania książkowe?

Chciałabym kupować mniej książek, a bardziej skupić się na czytaniu tych, które mam już na półce, a także czytać ich zdecydowanie więcej niż w 2015 roku, a co za tym idzie, dodawać dużo więcej recenzji na bloga.

Nominuję każdego, kto ma czas i ochotę wykonać ten TAG u siebie.




Chciałabym Wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku, żebyście przeczytali dużo więcej książek, niż w roku 2015 i trafiali na te same ciekawe. Oczywiście, żebyście znaleźli jak najwięcej wolnego czasu, który wykorzystacie na czytanie książek. A dla tych, którzy piszą coś swojego, życzę dużo weny, żeby Was nigdy nie opuszczała.


A wy jakie macie postanowienia czytelnicze na rok 2016?

7 komentarzy:

  1. Nie robie żadnych postanowień, nie tylko w kwestii książek. Jakoś nigdy ichnie robiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polecam ci całą trylogię Delirium jak i Przed Świtem - świetne książki :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Delirium czytałam, jest nawet fajna, ale zakończenie całej trylogii do bani :D
    Jeżeli chodzi o Niemożliwe, to nie polecam XD
    Przed świtem jest fajne i ma świetne zakończenie! <3
    A Zbuntowani.. no cóż, nie przepadam za tą serią :D
    Mam nadzieję, że uda Ci się utrzymać te postanowienia! Życzę wytrwałości :*
    Buziaki, SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag. Powodzenia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Delirum" Lauren Oliver to bardzo fajna seria, ja byłam nią bardzo zafascynowana :)
    Meyer i "Zmierzch" hm.. wbrew wszystkiemu, ja te książki bardzo lubię, a "Przed świtem" jest chyba moją ulubioną częścią.
    Weatherly! "Anioł" - uwielbiam tę książkę. Nie czytałam kolejnych tomów, bo między 1 a 2 częścią była bardzo długa przerwa w wydaniu, ale w końcu muszę przeczytać :)
    Co do moich postanowień - jako takich nie mam, jedynie co postanawiam, to czytać więcej polskich autorów ;)

    Apteka Literacka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny TAG.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo świetny tag, też powinnam zrobić coś takiego!

    OdpowiedzUsuń