środa, 14 października 2015

Wyniki 2 konkursu


 Do konkursu zgłosiło się aż 60 osób. Niestety jedną z nich musiałam zdyskwalifikować za nie zaobserwowanie bloga, ponieważ był to warunek obowiązkowy. Być może ta osoba zaobserwowała i zanim konkurs się skończył, odobserwowała go. W każdym razie zatwierdzonych zgłoszeń było 59, a wszystkich losów aż 119. Kilku osobom nie mogłam przydzielić losu za obserwację na instagramie, gdyż w czasie, kiedy sprawdzałam wykonanie warunków, osoby mimo, że napisały, iż obserwują, nie obserwowały. Dobra. Dosyć gadania, przejdźmy do tego, na co każdy z was pewnie czeka z niecierpliwością.
Najpierw chciałabym powiedzieć wam, jakie były poprawne odpowiedzi na pytania z Quizu. Niestety wzięło w nim udział bardzo mało osób, ale dziękuję im z całego serca za to, że choć odrobinę się wysilili i poszukali odpowiedzi na poniższe pytania.
1.Recenzja jakiej książki ukazała się jako pierwsza na blogu?
-"Anioł" L.A. Weatherly
2.Który TAG na blogu był mojego autorstwa?
-Przysłowiowy TAG
3.Jaka była pierwsza recenzja na tym blogu, która ukazała się przed premierą danej książki?
-"Girl Online" Zoe Sugg
4.Jaka książka/seria.trylogia jest moją ulubioną, o jakiej najczęściej wspominam i od której tak 
naprawdę zaczęłam przygodę z czytaniem?
-trylogia "Anioł" L.A. Weatherly
5.Kiedy ukazała się pierwsza recenzja na blogu?
-30 sierpnia 2013r.
6.Czy mam jakieś zwierzę? Jeśli tak, to jakie?
-Tak, kotkę Elizę
7.Czy lubię oglądać ekranizację książek?
-Tak
*8.W jakiej wersji kolorystycznej był blog przed tym niebieskim?:
a)zielonym b)czerwonym c)żółtym d)różowym e)białym f)czarnym
9.Co myślisz o moim blogu? Czy według Ciebie należy coś poprawić, zmienić? Co podoba Ci się w nim najbardziej?
Tu nie było złych odpowiedzi i nie były one w żaden sposób punktowane. Dziękuję za, mam nadzieję, szczere opinie.

Tak oto wyglądała "maszyna", z której losowałam zwycięzców.

Zamieszałam całą zawartością.


Po czym wybrałam osobę, do której już niedługo trafi książka "Każdego dnia".


A jest nią: Milkusiax

Następnie wylosowałam osobę, która otrzyma zakładkę.


I tą osobą jest: Claudia Ann



Gratuluję zwycięzcom, skontaktuję się z wami mailowo oraz dziękuję wszystkim za udział. Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście i że równie licznie albo nawet liczniej weźmiecie udział w kolejnych konkursach.





7 komentarzy: