poniedziałek, 10 listopada 2014

Potęga miłości - Elizabeth Chandler

TYTUŁ: Potęga miłości
AUTOR: Elizabeth Chandler
SERIA: Pocałunek anioła #2
ILOŚĆ STRON: 216
WYDAWNICTWO: Dolnośląskie
TŁUMACZENIE: Dorota Strukowska
DATA PREMIERY: 28.03.2012




Tristan po śmierci powraca na ziemię. Odkrywa przy tym, że wypadek, w którym zginął, wcale nie był nieszczęśliwym zrządzeniem losu, a osoba za to odpowiedzialna usiłuje teraz zabić jego ukochaną… 



Za tę książkę serdecznie dziękuję Grupie Wydawniczej Publicat S.A.



    Z bohaterami „Pocałunku anioła” spotykamy się po raz drugi. Tym razem Tristan odgrywa rolę anioła stróża chroniącego Ivy. Domyśla się, że jego misja jaką musi spełnić na ziemi dotyczy ich wypadku i obawia się, że jego ukochana jest w niebezpieczeństwie. Próbuje się skontaktować z dziewczyną i przekazać jej, że ma być ostrożna. Jednak ona po śmierci Tristana „zamknęła się” na anioły. Nie chce o nich słyszeć, rozmawiać ani nawet myśleć. Zadanie chłopaka jest jeszcze trudniejsze, gdy Ivy zbliża się do przybranego brata- Gregory’ego.



    Podobnie jak w pierwszej części, autorka wciąga nas w powieść już od pierwszych stron. Książka jest napisana prostym i przyjemnym językiem, przez co czyta się ją szybko. Elizabeth Chandler zawarła w niej dużo tajemnic, a gdy już myślałam, że wiem, za kim czai się zagrożenie, ona robi szybki zwrot i oczyszcza podejrzanego z zarzutów.

    Ivy momentami mnie irytowała swoim zachowaniem. Nie dała do siebie dopuścić żadnych słów młodszego brata Philipa, który wspominał o aniołach. Kłóci się z przyjaciółką, która pisze na komputerze wiadomość od Tristana, w ogóle nieświadoma tego co robi. Obraża się na przyjaciela, który rysuje jej ukochanego jako anioła. Jest ona łatwowierna i daje się nabrać na sztuczki Erica, choć doskonale wie jaki on jest. Mimo to, książka jest naprawdę dobrze napisana. Trudno się od niej oderwać i zachęca do przeczytania kolejnych części w celu uzyskania informacji co będzie dalej? Czy Tristan zdoła porozumieć się z Ivy?

    Powieść bardzo mi się podobała i jeśli będzie okazja do przeczytania kolejnych utworów Elizabeth Chandler, z pewnością po nie sięgnę. Polecam „Potęgę miłości” wszystkim, którzy chcą chwilę odpocząć przy lekkiej lekturze o aniołach i nieodłącznej miłości.








3 komentarze:

  1. U mnie w bibliotece znajdują się chyba wszystkie części serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim regale znajduje się cała seria Elizabeth Chandler, dzięki mojej babci. Twoja opinia bardzo mnie zaciekawiła. Moim zdaniem nie jest to książka wyśmienita i doskonała, ale warta polecenia. Idealna na wieczory przy herbacie. Zapraszam do mnie: www.silava506.blogspot.com Znajdziesz tam recenzję, opowiadania i luźne przemyślenia książkocholiczki. Czytasz = Komentujesz | Pozdrawiam, Silava ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moim regale znajduje się cała seria Elizabeth Chandler, dzięki mojej babci. Twoja opinia bardzo mnie zaciekawiła. Moim zdaniem nie jest to książka wyśmienita i doskonała, ale warta polecenia. Idealna na wieczory przy herbacie. Zapraszam do mnie: www.silava506.blogspot.com Znajdziesz tam recenzję, opowiadania i luźne przemyślenia książkocholiczki. Czytasz = Komentujesz | Pozdrawiam, Silava ;3

    OdpowiedzUsuń