poniedziałek, 3 marca 2014

Cień nocy - Andrea Cremer

TYTUŁ: Cień nocy
AUTOR: Andrea Cremer
SERIA: Cień nocy #1
ILOŚĆ STRON: 416
WYDAWNICTWO: Amber
TŁUMACZENIE: Agnieszka Kabala
DATA WYDANIA: 10.01.2011


To nie kolejna zwyczajna książka o wilkołakach.
I nie kolejna opowieść o miłości nastolatków.
Cień Nocy jest o dziewczynie, która sama chce decydować o swoim życiu, chce mieć wolny wybór w miłości i poszukuje prawdy, żeby odnaleźć swoje prawdziwe ja.
I jeszcze jedno… Cień Nocy jest piekielnie seksowny, choć nie ma w nim ani jednej sceny seksu.

Nowa gorąca, mocna seria kipiąca walką, akcją i potężną zakazaną miłością, która ma przeciwstawić się przeznaczeniu.

Jest seksowny, wywołuje dreszcz emocji i przerażenia. Cień Nocy ma więcej suspensu, niż trzeba było, żeby przykuć mnie na całą noc. Do końca nie mogłam ani przewidzieć, ani doczekać się zakończenia.
Becca Fitzpatrick, autorka Szeptem.
Cień Nocy to mroczny klejnot iskrzący miłością, pożądaniem, akcją, suspensem i grozą.
Cynthia Leitich Smith, autorka Wiecznych wygnańców.
Niezależna, silna, piękna srebrnowłosa i złotooka siedemnastolatka nocą przemienia się w Strażniczkę, groźną i dziką...
Calla od zawsze znała swoje przeznaczenie, które wkrótce ma się wypełnić. W osiemnaste urodziny zwiąże się Renem, władczym i seksownym przywódcą innego klanu. Razem z nim będzie walczyć i rządzić. I strzec świętych miejsc dla Opiekunów - potężnych czarowników. Oni są panami życia i śmierci młodych Strażników. I okrutnie karzą za każdy sprzeciw.
Ale Calla łamie prawo swoich mistrzów, ratując pięknego tajemniczego chłopca zaatakowanego przez niedźwiedzia. Wtedy w dziewczynie rodzi się bunt przeciwko przeznaczeniu, tradycji i nakazom świata, w którym żyje. Rozdarta między obowiązkiem i posłuszeństwem a uczuciem - musi wybierać. Wybierając miłość, może stracić wszystko, nawet własne życie.
Czy zakazana miłość warta jest ostatecznego poświęcenia?



Gdy zaczniesz ją czytać, nie oderwiesz się od niej nawet gdybyś chciał!

    Już od pierwszych stron byłam bardzo zaintrygowana tą książką i gorącymi opisami autorki.
Nie spodziewałam się, że ta książka będzie jedną z moich ulubionych, ale już od początku mogłam ją do nich zaliczyć.


    Calla jest młodą wilczycą oraz przywódczynią klanu "cień nocy". Nie miała ona możliwości wybrać sobie partnera gdyż ktoś uczynił to za nią i ona nic nie miała do gadania. W dniu osiemnastych urodzin zwiąże się z Renem, przystojnym alfą "kary nocy" i połączą oni swoje klasy w jeden.
Dziewczyna nigdy nie zastanawiała się nad tym czy ona tego chce. Wiedziała że tak musi być i nie miała zamiaru się temu sprzeciwiać. Aż do czasu gdy poznaje Shaya.

   Już sam pomysł autorki zasługuje na chwilę uwagi, a jej niesamowity talent nie może zostać niezauważony. Gdy przeczytałam opis na okładce wydawało mi się wręcz nie do pomyślenia jak książka może być seksowna. I to jeszcze książka, która z seksem nie ma nic wspólnego. Nie musiałam długo czekać na odpowiedź. Autorka już na samym początku rozwiała moje wątpliwości. Umie rozbudzić silny dreszcz pożądania poprzez zwykłe dotknięcie czy nawet tylko spojrzenie. Bohaterowie są idealnie wykreowani. Nie miałam się do czego przyczepić, nawet gdybym chciała.
Akcji również nie brakowało. Nie było momentu nudy. Z każdą stroną odkrywamy nową tajemnicę i aż do samego końca musimy czekać na ich rozwiązanie.

   Są książki, które się czyta bo ma się wolny czas, ale ta należy do tych, dla których nawet napięty grafik nie jest przeszkodą, bo nie jest się w stanie tak po prostu odłożyć jej choćby na chwilę.
 

2 komentarze:

  1. Świetna recenzja, ale książka chyba nie dla mnie, choć teraz się zastanawiam, czy może nie zmienić preferencji i jej nie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może skuszę się na tą książkę, ciekawie si zapowiada. :)

    OdpowiedzUsuń